انا وام عماد ام صاحبى

3

نوفمبر 7, 2010 بواسطة Admin


انا وام عماد ام صاحبى

انا رجل ابلغ من العمر 27عاما وكنت جالس عند صاحبى ياسر فى المحل وجدت
عندها امراءه كبيره فى السن ولكن كنت لديه موخره كبيره وكنت ترتدى عبيه
تباين كا مفاتن جسمه بصراحه مع انه كبيره بس عليه كس ولا بنت 17 سنه
وبعد ين قولت مين دى يا ياسر
قالى دى ام عماد قولت اه عماد صاحبنا قالى اه قولت بس دى عنيه كلها نيك دى
قاعدت تبص عليها كده ليه هى كانت عنيه منى لانه هى بتحب السن الصغير المهم
قالى عيب دى ام صاحبك قولت دى مش صاحبى انا معرفوش اوى المهم انا ساعتها
مكنش ليه كلام كتير مع عماداوى المهم بدءت اعرفوا اكترواتعرفنا قولت لو
انتا مجوز قالى اه قولت لو معندكش اى منشطجنسى قالى ليه قولتو انا اصلى
عندى نيكه وعوز حاجه تخلينى اعود ساعه انيك من غير ما انزل المهم قالى عندى
فى البيت عند امى انا كنت جيبوا ليه بس تعالى خد 2 ليك انا فرحت اوى انى
رايح اشوف امو المهم دخل وقفنى بره انا ساعتها كنت عوز اعمل اى حاجه علشان
تشوفنى المهم مشفتنيش زعلت اوى وبعديت ايه تانى يوم عملت نفسى رايح اسال
عليه علشان اقولو على اللى حصل من المنشط اغلمهم هى شافتنى بسرعه شديده اوى
قالت اتفضل يا ابنى قوات لها ابنك دى انتى اصغر منى قالت ههههههههه ماشى
قولت عماد هنا قالتى لا فى الشغل انا عارف انو فى الشغل بس بستعبط وبعدين
هو جه عندى نده عليه من تحت ردت قالى انزل نزلت قالى انتا روحت البيت عند
امى قولتوا اه بسال عليك البتاع ده معملش اى حاجه معايا كنت عادى طبيعى
قالى انتا شاب الطبيعى بتاعك حلو علشان كده انتا محستش باى حاجه مع النا س
الكبيره ده بيشد العصب قولت اه علشان كده يا عم انا عوز حاجه تاخر اللبن
انو ينزل بسرعه دى البنت اللى انا بنكها اول ما تقول اه بيوجع براحه طلعوا
بنزل بسرعه وبعدين فى التانى بتسكت علشان هى اللى بتكون عوز ه تجيب قالى دى
ناصحه اوى عارفه انها مش هتجيب من الاولنى فا بتسخنك فى الاولنى علشان تخلص
بسرعه عارفه انى الاولنى بتاعك والتانى بتاعه ناصحه عندها خبره هى بنت ولا
مره قولت مره مع انى هى بنت بس صايعه انا علمتها الجنس من وهى فى 3 اعدادى
خلتها ولا المره بس من غير ما افتحها علشان دول صعيده المهم قالى ماشى خد
دى ورحنا الاجزخانه واشترينا حبوب الشريط 30 جنيه مستورد المهم قالى تعالى
نروح البيت روحت المهم امو كنت قاعده على الكرسى وانا قاعدت على الكنبه وهو
قالى اشرب الشاى وانا رايح المحل اجيب حاجه قاعدنا نبوص لبعض نظره شوق انا
كنت متجوز وطلاقت مش قادر نفسى انيك مره واحاط زبى كلوا فى كسها لاخر حته
فى زوبرى مش افرش بس وامص البزاز والحس فى الكس بس المهم هى مكدبتش خبر
وقالتلى انتا شكلك حلو اوى قولته انتى احلى قاعدت تحكى على جوزاه الاولنى
وطلعت انها كنت متجوزه خمس مرات المهم ومعها من كل واحد عيا واتنين قولت دى
كسها دى شبع نيك من الناس
المهم انا تعبان اوى اوى قاعدت ابوص على صدرها قالتى عنيك المهم قولت مالها
قالتى حلوه وهى عارفه انا عنيه فين المهم عماد وصل قالى ايه اتاخرت قولت لا
ابدا ومشيت انا وعماد المهم جبت حشيش وراحت عند عماد البيت وقاعدت ما لقتيش
عماد قاعدت انا ومحمود اخو نشرب قالتلى انا كنت بحب واحد قابل كده وانا
خايفه احب تانى قولت لها ليه صوابعك مش زى بعض قالتلى انتا سبت مراتك ليه
قولت انا بحب اكون حر امشى مع الحريم براحتى واروح براحتى مش بحب حد يتحكم
فيا الجوز مواعيد لازم اكون فى البيت ومسئوليه وعيل وانا لسع صغير على الهم
ده قالتلى انا كده بحب اعيش حياتى قولت اه المهم قولتها انا معجب بيكى اوى
مع انى هى عندها 45 50 بس نتيه اوى قالتلى انا شديده عليك قولتها شيال
الحمول يا صغير قالتلى ورينى قولت بس لنتى افتحى مجال وكل ده محمود بيتكلم
فى التليفون فى الحجره التانيه المهم نزلت على شفايفى وبتمص فيهم وهى بتمص
كنت انا مسكت بزه فى ايدى قالتلى انتا محتاج جرئه انتا استاذ بيان عليك
قولت دانا غلبان ههههههههه ضحكت المهم قالت لى محمود فى الشغل بكدره من
الساعه 6 وعماد بيروح عند مراتو واحمد فى الجيش والعيال الصغيرين فى
المدراس بكره قولت ماشى ومشيت انا كنت خايف اوى المهم اروح ولا مروحش المهم
قولت روح وزى ما تيجى روحت وانا اخدت واحده من البرشام اللى كان معايا
وروحت لقيته لابسه قميص نوم بروب شكل القميص اوف اح على كده انا كنت ملهوف
وعوز احاط زوبرى كلوا فى اى كس باى طريقه لاخر حته فى زوبرى احد البيض
المهم قاعدت ابوس فيها من فمها وامص فى شافيفه وهى سياحه على الاخر المهم
قاعدت العب فى بزازه بايدى واحاط زوبرى على باب كسها ومدخاتوش قاعدت احنس
فيها اوى وهى تقولى بحبك يا هيما بحبك اوى وانا مش بحبها انا عوز انيكه
لانى مفيش تكافئ فى السن خالص المهم قوات وانا بموت فى كسك الكبير ده قالتى
اه دخلوا يالى قولتله بعينك ابوس رجلك يا هيما وانا بمص فى بزازه بس احاط
زوبرى من بره على كسها وهى سايحه اوى مش قادره المهم روحت حاطو مراه واحده
وسمعت صوت صرخه اههههههههههههههه ايها ده دى سخن اوى ليه كده قولتله الجو
بارد انتى علشان كده شايفه سخن بس هو طبيعى وقاعدت انيك واعمل خمسات ودواير
فة كسها وهى مش قادرها حسيت انها جبت بدل المره 3 وانا قاعد احرت قالتلى
انتا مش هتجيب ولا ايه قولت اهو مش عوزين ينزلوا اعمل ايه قالتى استنى
وراحت نايمه على وشها ورفعت مؤاخرته فوف وقالتلى حاط انا قولت عوزها فى
مؤاخراته ولا ايه لا وايه عليه مؤاخره كبيره نيك قولت يمكن تعبت من النيك
فى كسهااحاطو فى كسها وبحاط زوبرى فى مواخرتها ولقيت الصوت عالى
لالالالالالالالالالالالا
طلعوا بسرعه شيلوا انا مش قادره ونزلت على الارض من الوجع قالتلى كده انا
اتعورت حرام عليك كده قولت مش انتى عوزها كده قالتليى لا انا بقولك حاطوا
فى كسى كده من وراه قولت معلش يالى وقاعدت ادخل واطلع وهى مش قادره اوه ه ه
ه لالالالالا مش قاره ابوس رجلك هات اللبن يالى يا حبيبى مش قادره اتعورت
وانا كانى مسكت حرامى ومش هسيبوا قاعدت ادخل شمال يمين وهى تصوت اوففف
احححححححححح
براحه وبعدين اه هى جبت رابع مره وبعدين انا روحت مسك اجانبه وقاعدت ادخل
جامد اوى اوى وهى تصوت لالا لالالا لالالا مش قادره خلاص ومع الاهات والصوت
روحت ضرب مدفع على باطنه قالتلى دخلوا جوه بسرعه انا عوزهم جوه قولتها ليه
قالتلى دى حقنة فيتامين ليه وقاعدت تبوس فى زوبرى وقالتلى انتا اه منك
زوبرك عورنى فى كسى اعمل فيك ايه من وراه ومن قدام انتا مفترى اه ما انتا
لسه بخيرك

Powered by ScribeFire.

3 أفكار على ”انا وام عماد ام صاحبى

  1. kopero قال:

    معندكش لغة ابداا مصطلحاتك اللغوية فاشلة مش عارف تعبر عن المؤنث من المذكر روح يابا

  2. محممد قال:

    ابحث عن انسانة محترمة وعندها رغبة جنسية وتكون محرومة من الجنس وجسمها عامل اضراب وشغوفة للمتعة الفعلية مش مهم ارملة او مطلقة او عازبة او حتى انسة اهم شى تكون لديها الرغية فى المعاشرة الفعلية وتكون جادة وانا اوعدها انها لن تنسانى لانى خبير فى الجنس والجسد النسائى ازا كنتى ترغبى فى المباشرة هزا رقمى 01006579437

  3. Ahmed Medo قال:

    ﻣﻄﻠﻮﺏ ﺑﻨﻮﺗﻪ ﺷﻘﻴﻪ ﺍﻭ ﻣﺪﺍﻡ ﻣﺶ ﻣﺘﻬﻨﻴﻪ ﺍﻭﻣﻄﻠﻘﻪ ﺗﺒﺤﺚ ﻋﻦ ﺍﻟﻤﺘﻌﻪ ﺍﻟﺠﻨﺴﻴﻪ ﻟﻘﻀﺎﺀ ﻟﻴﻠﻪ ﻣﺶ ﻋﺎﺩﻳﻪ ﻻﺷﺒﺎﻉ ﺭﻏﺒﺘﻬﺎ ﺍﻟﺠﻨﺴﻴﻪ ﻣﻊ ﺷﺎﺏ ﻳﺠﻴﺪ ﻛﻞ ﺍﻻﻭﺿﺎﻉ ﺍﻟﺮﻭﻣﺎﻧﺘﻴﻜﻴﻪ abdelhamid.ahmed99@yahoo,comاو السكايب ahmed.medo7049 ضيفينى ومش هتندمى اوعدك بمتعة حقيقة اللى عايزة تجرب انا فى الانتظار شرط الجدية ووجود الكام

أضف تعليق

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,642 other followers