أنا وخالتي ..

10

يوليو 21, 2010 بواسطة Admin


قصتى مع خالتى وحبيبتى وروحى امى بدائت قصتى معها منذ ثلاث سنوات تقريبا
فى البداية اعرفكم بنفسى اسمى ….. سنى الان 23 سنه
ابداء معاكم الاول بخالتى لانها هى البداية
وخالتى عمرها 40سنه عندها جسم اكثر من رائع طيازها تقول للزب قوم يقوم
لوحدة وبزاز محدش شافها الا وقال انا عندى استعداد اعيش على مص البزاز دى
بس خالتى كمان عندها 3بنات وجوزها متوفى تقريبا من عشر سنين ب
داية قصتى زى ما قلت كانت من حوالى3سنين فى يوم رجعت من برة لقيت خالتى فى
زيارة لينا هى كانت مقيمة فى محافظة تانيه وقالت انها هتقعد عندنا اسبوع هى
وبناتها لاننا كنا فى اجازة نصف العام ومكنش فيه اى اعتراض المهم
اتصل بيا واحد صاحبى وخرجنا رجعت حوالى الساعة 1باليل وكنت نفسى انام دخلت
غرفتى وغيرت ملابسى وانا متعود انى انام بالفلانه والشورت بس المهم جيت
انام فى سريرى لقيت ان خالتى نايمة على السرير بتاعى فقلت فى بالى مينفعش
انى انام جمبها لانى بصراحة مكنش فى بالى اى حاجة جنسية ناحيتها المهم وانا
بخرج من الغرفة لقيتها بتنادى عليا بتقولى رايح فين تانى قلتلها هنام فى
الاوضة التانيه قالتلى ليه تعالى نام على سريرك ولا فى مشكله انك تنام جمبى ؟؟
قلتلها اخاف ازعجك او متخديش راحتك قالتلى تعالى نام فى سريرك وسيبك كلها
كام يوم يعنى فى قاعدة معاكم على طول وبعدين هو انا جاية ازعجكم ولا ايه لو
مش عاو هقوم انام انا فى الاوضة التانيه قلتلها يا خالتى دة شرف ليا انى
انام جمبك
قالتلى طيب تعالى نام جمبى
ونمت جمبها قعدنا نتكلم فى اى حاجة تقريبا نص ساعة وبعدين استاذنت منى
علشان تنام وادتنى ضهرها ونامت فات حوالى نص ساعة وانا لسه صاحى وطبعا هى
كانت نايمة بهدومها العادية بتاعت البيت الجلبية وملحقتها
المهم وهى مديانى ظهرها وطبعا نايمة ورايحة فى النوم حضنتها من ظهرها لقيت
زبى واقف حجر وكنا متغطيين ببطنية تقيلة شويه من تحت البطنية رفعت الجلبية
بتاعتها ونزلت الشورت بتاعى ورفعت قميص النوم بتاعها
ونزلت الكلوت بتاعها كان لونه وردى وصغير وحطيت زبى وهو واقف حجر بين
فخادها من غير ما اتحرك شويه ولما اتاكدت انها نايمة بليت زبى بريقى وقعدت
ادخله واطلعه بين فخادها لحد ما نزلت بين فخادها وقلت كفاية كدة
وعدلت هدومى وهدومها وكأنى معملتش حاجة مر حوالى ساعة وانا لسهزبى واقف برضو
شويه ولقيتها بتتقلب بقى وشها ليا فندهت عليها مرة بصوت واطى مرضيتش عليا
قلت يبقى لسه نايمه قلت لما اجرب كدة فكيت الزراير بتاعت الجلبية بتاعتها
كانو حوالى 4زراير لقيتها لابسه سنتيانه برضو نفس لون الكلوت وردى رفعت
فردة من السنتيانة بان بزها طلعته وقعدت ارضع فيها شويه ولا هى هنا رحت
رافع البطنية من علينا ورافع الجلبيه كلها والقميص ونزلت الكلوت بتاعها
وبصيت لقيت قدامى كس مشفتش زية ولا هشوف كان فى شعر للانها مش بتحلق الشعر دة
لانها زى ما قلت جوزها ميت هتحلقة لمين قولت دى فرصة انى انزل والحس كسها
حتى لو صحيت هتشتهينى زى ما انا اشتهيتها قمت نورت النور الصغير علشان اشوف
ونزلت لحست فى كسها شويه ولا هى هنا قمت قلعت هدومى كلها ورفعت هدومها
للاخر وفكيت السنتيانى بتاعتها ونمت فوقها زبى على كسها وبزها فى فمى حست
انها بدائت تصحى قمت بايسها فى شفايفها وقعدت امص فى شفايفها الا وهى بتصحى
وبتزقنى من عليها بعدت شفتى عنها وبتقولى انته بتعمل ايه قلتلها انا بحبك
يا خالتى
ونفسى فيكى من زمان قالتلى لا عيب الى احنا بنعمله دة عيب وحرام انا خالتك
قلتلها بس انا عارف انك محرومة من زمان وانا عاوز اريحك قالتلى بس انا
خايفة لان دة حرام
قلتلها الحرام انك تكونى محرومة العمر دة كله
دة كله وانا لسه زبى على كسها وفى اثناءكلامى معاها كنت بلعب بايدى فى
حلمات بزها قالتلى طيب بس المرة دى بس قلتلها موافق قالت بس وعد مش تقول
لحد على الى بيحصل بينا دة مرديتش عليها وسكتها حطيت شفايفى على شفايفها
ولسانى
بيلعب فى بقها وعمال امص من ريقها الى ميتشبعش منه
نزلت ورضعت فى حلماتها وقعدت ابوس فى جسمها كله لحد ما وصلت لكسها وقعدت
الحس فيه وفى زمبورها الى كان واقف زى الزبر الصغير وعمال ينزل عسل وانا
الحس فى العسل دة الى عامل زى العسل الابيض الدرجة الاولى
وهى كل الى بتقوله اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة اوووووووووووووة اووووووف بالراحة
الحسلى كمان بموت فيك نيكنى نيكنى قمت من عليها وقلتلها خالتو حبيبتى ممكن
اطلب منك طلب قالت اؤمرنى قلتلها نفسى تمصيلى زبى قالتى بس كدة
وقعدت تمصلى فى زبى حوالى خمس دقائق وقالتلى دخله فى كسى بقى قلتلها حاشر
فرشت بزبى اشفار كسها ودخلته وقعدت انيك فيها وهى تتأوة اة اة اةاة اة اة
حوالى نس ساعة ونزلت فى كسها وبعدين قلتلها خالتى خالتى قالعت نعم يا عيون
خالتك يا نايك
خالتك يا روح خالتك قللتها نفيى انيكك فى طيزك قاتلى لا انته زبك كبير
واخاف يعورنى وانا عمرى ما اتنكت فى طيزى قبل كدة قلتله مش تخافى انا هدخله
بالراحة المهم قالتلى ماشى بس لو وجعنى هخليك تطلعه قلتلها موافق
جبت الكريم بتاعى بتاع الشعر وحطيت منه على طيزها شويه وشويه على زبى وحطيت
زبى على باب طيزها وحاولت ادلخ الراس بتاعته مفيش اى امل قلتلها بصى مفيش
غير حل واحد فقالتلى الحقنى بيه قلتلها امسكى المخدة وعضى فيها
كأنك بتولدى قالتلى ليه قلتلها اعملى الى بقولك عليه بس عملت زى ما قلتلها
ولسه دة كله راس زبى على خرم طيزها مسكتها من وسطها ودخلت زبى بالعافية فى
طيزها وطبعا هى صرخت من الالم بس صرختها راحت كلها فى المخدة
وكان زبى دخل لحد نصه وسبته شويه علشان طيزها تتعود على حجمه وفى خلال ما
زبى فى طيزها كنت ببوسها فى شفايفها وامصلها فى شفايفها وارضع فى بزها وهى
تتاوة اة اةاة اححححححححححححح نيكنى اكتر لما حسيت ان طيزها اتعودت
على حجم زبى الى كان واصل لحد نصه بس حاولت ادخل شويه كمان وشويه شويه لحد
ما دخل كله وقعدت انيكها فى طيزها حوالى نص ساعة وبعدا ما خلصت من طيزها
نكتها فى كسها مرتين كمان وقالتلى كفاية كدة انهاردة انا تعبت
وعدلت هدومها وانا عدلت هدومى وقالت هنام شويه بقى قلتلها ماشى واتغطينا
تانى وانا نزلت الورت بتاعى شويه ورفعت الهدوم بتاعتها شويه وكان وشها ليا
ودخلت زبى فى كسها ونمت حاضنها وزبى فى كسها لحد الصبح صحيت مش لقيتها جمبى
بسأل والدتى امال خالتى فين قالت خرجت تجيب شويه حاجات قلتلها ماشى
ودخلت كملت نوم استعدادا للسهر باليل مع خالتى وحبيبتى صحيت من النوم لقيت
امى وخالتى بيجهزو الغداء يادوب كل الى عرفت اخده من خالتى علشان وجود امى
بوسة بس واتغديت وهى عماله تغمزلى وتضحكلى وتوكملنى بايديها ووالدتى
مستغربه المهم استاذنتهم فى الخروج مع صحابى وخرجت ورجعت متأخر تقريبا
الساعة 1ونص باليل دخلت غرفتى لقيت خالتى قاعدة مستنيانى قالتلى ايه الى
اخرك كدة قلتلها ايه بتسألى ليه مش انتى قلتلى امبارح انى دى اخر مرة نعمل
كدة رغم
انى مشتاقلك قالتلى طيب اطلع برة وتعالى تانى قلتلها ليه قالتلى اطلع بس
وتعالى كمان عشر دقائق خرجت اكلت واخدت دوش ورجعت ليها فى الاوضه تانى
لقيتها لابسه قميص نوم اسود ببى دول من القصير ومش لابسه كلوت ولا سنتيانه ببص
لقيتها كدة وكمان شايله شعرتها الى حولين كسها قلتلها ايه الجمال دة عروسه
فى ليلة دخلتها ولا ايه قلتلى اسكت بقى يا واد متكسفنيش مسكتها وقعدت امص
فى شفايفها وقلعتها الببى دول وبقت عريانة ملط وبتقولى هو انته هتنام
بهدومك ولا ايه قلتلها
لا طبعا وفى ثوانى كنت قالع هدوم وبقت عريان انا كمان وقلتلها تحبى الحسلك
الاول ولا تمصلى زبى الاول قالتلى امصلك زبك الى بعبده وبحبه موت الى رجعلى
عمرى وروحى دة وقالتلى انها عاوزة تشرب اللبن بتاعى كمان وقعدت تمص فى زبى
لحد ما نزل فى بقها وشربته كله قلتلها تسمحلى مولاتى انى ارضع فى بزها شويه
وقعدت ارضع فى بزها شويه وانزل لحد ما وصلت كسها وقعدت الحسلها فيه وامصلها
فى زمبورها قالتلى دخله بقى بس بالراحة قلتلها تؤمرى مولاتى ودخلته مرة واحدة
من كتر الاستعجال قامت صرخت من الالم وقالتلى بالراحة وقالتلها مش تصرخى
لحد يسمعنا تبقى فضيحة قالتلى وانته بالارحة مهو وجعنى اعمل ايه يعنى
قلتلها طيب وقعدت انيك فيها شويه وحسيت ان باب الاوضة بيتفتح
قولت اتفضحنا والى كان كان بس مش قلتلها ان الباب اتفتح ولا حاجة قعدت انيك
فيها وكان مفيش حاجة واناا ببص على الباب لقيت الى واقف عند الباب امى
وبتتفرج علينا بتمتع من نظرت عنيها قلت يا واد فرصة تشوف ايه الى هيحصل
قعدت انيك خلتى
جامد قوى لحد ما جبتهم فيها فى كسها وقلتلها خالتو حبيبتى ممكت تمصلى زبى
قالتى عيونى ونزلت تمصلى زبى وانا شايف ماما متابعه دة كله وهى لابسه قميص
نوم ابيض طلعت بزها منه وقعدت تلعب فيه وايديها التانيه على كسها من فوق
القميص شويه
ونزلت كلسونها وقعدت تلعب فى كسها من غير اى حاجة وانا شايفها دة كله
وخالتى بتمصلى زبى
شويه وامشى قفلت الباب بالراحة زى ما فتحته من غير ما تلاحظ انى شفتها وانا
شغال مع خالتى عادى وبعد ما نزلت فى كسها مرة كمان نكتها فى طيزها ونلت فى
طيزها مرة كمان قلتلها يلا بقى علشان ننام قالتلى ماشى نمنا زى اليوم الى قبله
زبى فى كسها بس المرة دى من غير هدوم خالص المهم صحيت الصبح بدرى لقيتنى زى
ما انا نايم وزبى فى كس خالتى حبيتى وروحى صحيتها وقلتلها انا نفسى انيكك
على الصبح على غير الريق كدة قالتلى وايه الى منعك نيكنى
انا عبدتك ومتناكتك تنيكنى وقت منتا عاوز كنا اساسا من غير هدوم نزلت
لحستلها شويه فى كسها ودخلت زبى فى كسها جامد وخليت صوتها يعلى من غير ما
تحس قاصد ان امى تسمع الى بيحصل وفعلا كانت سمعانا قلتلها انا هقوم استحمى
بقى وانا قايم عديت على اوضه امى وكان الباب موارب ببص كدة من الحته الى
مفتوحة لقيتها بتمارس العادة الشرية قلت كدة هى استوت دخلت عليها وهى
مندمجة ومغمضة عنيها ومن غير ما تحس نزلت الشورت بتاعى وطلعت زبى وبعدت
اديها فاقت من الى كانت بتعملها مديتهاش فرصة ورحت مدخل زبى فى كسها وقعدت
انيك فيها وهى تقولى بتعمل ايه يا مجنون دنا امك قلتلها انا شوفتك وانتى
بتتفرجى عليا انا وخالتى امبارح قالتلى بس انا مش قلتلك انى عاوزاك تنيكنى
قلتلها بس
انا عاوز ونفسى فيكى من زمان دة كله وزبى فى كسها وايدى بتفك القميص بتاعها
والسنتيانه واول ما شوفت بزها قعدت امص فيها واقولها بعشقك وهى تقولى بلاش
جنون عيب الى بنعمله حرام قلتلها حرام ليه انتى محرومة وبابا ميت بقاله 8سنين
وانتى فى خلال المدة دى رافضة الجواز مش معقوله يكون عندك ابن زييى وتفضلى
محررومة كدة فى خلال ما اناا بنيك امى خالتى استغيبتنى لانى قلتلها هروح
استحمى جت ورايا على الحمام ومش لقيتنى فتحت الباب بتاع اوضة ماما بالراحة
وانا بنيكها برضو بعد ما هديت وبدائت تندمج معايا لقيت خالتى بتقولى الله
الله هو انته شغال ومش عاتق نفسك ماما اتصدمت لان خالتى متعرفش انها شافتها
معايا وانا بنيكها المهم قلتلها تعالى شاركينا قعدت انيك امى ونزلت فى كسها
حوالى تلت مرات
وخالتى تقولى نيكينى انا كمان قلتلها لما اريح ماما الاول قعدت خالتى تلعب
فى كسها هيجتعل منظر خالتى وكانت ماما خلاصتعبت من كتر ما نكتها نيمت خالتى
وبدات انيكها هى كمان قدام ماما واطلع زبى من كس خالتى احطه فى كس ماما
واطلعه من كس ماما احطة فى طيز خالتى نكتهم فى اليوم دة حوالى 10مرات ومن
يومها وانا بنيكهم هما الاثنين بس طبعا امى اكتر لانى قاعد معاها فى البيت
لوحدنا وبقالى على الحال دة 3سنين وليا قصة تانيه مع بنات خالتى بس دى
بعدين بقى لانى
كتبت كتير وايدى وجعتنى

10 أفكار على ”أنا وخالتي ..

  1. سس قال:

    يعنى واضح جدا ان الاهبل ابن الاهبل اللى كاتب القصة دى كداب بيقولكم كان بينيكها فطيزها وشغال يمص فشفايفها وبزازها وهى نايمة على بطنها طيب ازاى

  2. Lazzy Bonne قال:

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  3. mr.wolf قال:

    يعنى انت شفت كسها اللى اللى فى شعرف ومفيش زيو وبعد كده ولعت النور الصغير عشان تشوف .. انت كنت بتنيك نفسك

  4. حمزة قال:

    حمزة ابراهيم بن نصر من ليبيا الله لكبر asdfgh

  5. حمزة قال:

    للللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللبيا
    لييييييييييييييييييييييييبيااااااااااااااااااااا

  6. الزعيم المصرى قال:

    يا جماعه دى حكايات

  7. kikio قال:

    انت متناك ومحتاج تتناك واللي يتشددلك متناك ابن متناكة

  8. mezoooo قال:

    طيب خالتك متناكه وقولتنا ماشى
    انما تعمل فى امك دا انتا خول ابن خول ومتناك ابن متناكه بقى

  9. ahlawy قال:

    انت عيل خول زى المتناك ابوك هتلاقيه قاعد على القهوة و مش قادر يكيف امك

  10. محمد العاشق قال:

    هاااااااااااى انا شاب مصر مقيم فى السعودية حالين الى تبغة علاقة جنسية فى سرية تامة تامة تامة تامة تامة انا ديمن منتظر الحريم والبنات على الجوال والاميل بتاعى وبنات وحريم وبس لو سمحتم لاكن انا ما بتاع رجال او شباب وما احد يتواصل معاية من الرجال خالص لو سمحتم وهذا الاميل بتاعى الى الحريم والبنات وبس رجال لالالالا والف لالالالالالا لو سمحتم medoandena@yahoo.com
    (meoanddena@skpe) 00966536547437

أضف تعليق

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,641 other followers