اخت زوجتي الصغيره

34

أبريل 23, 2012 بواسطة Admin


القصه تبدا مع اخت زوجتي الصغيره حسث كانو طلبومني ان اوديها عند الدكتور وكان الدكتور في محافظه ثانيه المهم وانا بسوق السياره حكيت ايدي على كتافها وقربتهامني وبقيد اشد واشد واقربها اكثر لقيتهاحبت هالشي اناكنت حاطط عطر حلو طبعا(واكيد عطرك جميل وزاكي كمان)المهم بتديت اكلمها همس والموسيقى الهادئه الرومنسيه تطرب اسامعناوانا كلما اضمها اشوف الصدر الجميل البارز من زراير قميصها الوردي الجميل وقلتلها شنو رايج نريح شوي؟قالت كيف قلت تنوقف شوي ونشرب ميه وعصاير لاني جبت معاي قالت كيف تنوقف؟انت مو عارف ان لو حد شاف رجل ومعاه بنت شورح يقولو؟قلتها معلش انا عندي فكره شوي نبتعد عن الشارع العام علشان ماحد يشوفنا هي قالت مادامك تحب هالشي على راحتك انت كمان من حقك ان تستريح من قيادة السياره المهم خرجنا برات الشارع وابتعدنا وشفت ماحدا شايفنا نزلت وجبت الميه وشربت وانا بشوف احلا شفايف تشرب الكاس المملوء من الماء حتى لصقت حمرة شفايفها على الكاس وطبعت وكانهاختم (ختو احلا شفايف)ومليت الكاس علشان اروي ضمائي وجبت شفايفي بمكان شفايفها علشان اتذوق طعم العسل المطبوع على الكاس ولقيت طعمه ولا العسل وارتويت وجبت العصير وشربنا طبعا كان الجو ربيع والربيع في بلدنا احلا شي لان مافي لا رمال ولا شي في العشب الاخضر والورود قلتلها انزلي تمشي شوي وفعلا نزلت وتمشينا وحكينا ولمست ايدها وابتديت انتهز الفرصه الي عمري ماتخيلت انها تجي وجبتها ع السياره وحطيت ايدي على اكتافها وحضنتها وبتديت ابوس صراحه هي مارضيت قالت خلينا نمشي وانا اصريت على ان نبقى شوي والقصد هو ان اكسر كل الحواجز وضميتهاعلي وحضنتها وابتديت ابوس قالت شو عمتساوي قلت لاتخافي يكفيني ساكت قالت وشنو؟ انا ولاكاني اسمع قلت خليني ابتدي والي يصير يصير يكفي سكوت المهم وقفت معها وجه لوجه ومديت ايدي على الصدروابتديت اداعب والمص الرقبه وهي ترفض وتقول خليك عاقل انا قلت هو انتي خليتي فيني عقل؟ المهم ضليت امص والحس الرقبه لحد مازبي صار صخر رفعت التنوره ونزلت كيلوتهاوبسرعه حطيت تفال ع زبي وعلى كسها الجميل النظيف الغير مشعوروهات نيك لكن نيك سطحي وهه هه هه هه وكمان امص والحس وامص الشفايف لحد مانزلت بين الكيلوت وكسها ومشينا وهي تقلي وش ساويت؟قلت مثل ماشفتي ولاتزعلي مني لاني من زمان وانا مجنون فيكي خلص كل شي رح يبقاتمام المهم انتي لاتخافي وابيكي تطمني مني نبقى حبايب المهم بعد كلام طويل ومناقشه بقينا حبايب لان وصلنا ووضعنا اغراضنا في الشقه وعاملتها احسن من قبل هدايا وفسح وبضلنا 4 ايام لاني عطيت السكرتيره فلوس علشان تاخرنا وفعلا حصل لان كان في زحام عند الدكتور وكانت احلا 4 ايام كلها حب وجنس ونوم على سرير واحد وبقينا عشاق حبايب ولحد الان حبايب

 

قصة من صديق للموقع

34 فكرة على ”اخت زوجتي الصغيره

  1. الطيب الصريح قال:

    انا راجل 41 سنه من اسكندريه اعزب وزنى 74كيلو طولى 170سم امحى اللون ليا شنب وشعرى ناعم عيونى عسلى بعشق الجنس بكل اساليبه واثارته ديما بحب التجديد عايز وحدة تكون بتعشق الجنس وتكون رومنسيه فى المقام الاول وتكون من الكويت وتكون مرتاحه ماديا لانى عندى شويه تظبيط فى حياتى واكون ليها للابد واعيشها كل لاثارة ليل ونهار ياريت اللى تتصل تكون جادة فى الكلام 01228746727 دا رقمى للجديه وهذا اميلى كمان ha820@yahoo.com يارت الجديه والصراحه وانا والله صادق وصريح معنديش مشكله لو اتوجدت الفلوس المادة اسمى حسن وشكرا للجميع

  2. عاشق النساء والمنقابات قال:

    للحب معانى كثيرة مايعرفهاش كثير من الناس فى حب معنوى وفى حب شهوة واة من حب الشهوة بهدلةيجعل الاتسان متلهف على الحبيب وانا هنا للتعريف بمعنى الحب من تجد نفسهاتجرب النان والمتعة الجتسية ايا يكن ارملة مطلقة عازبة انا هاجعلها ماتفقرش فى النيك من حد تانى غيرى جربى مش هاتخصرى شى وتعالى عندى فى نيك الطيز او الكس او البزاز برجا الى تتصل تكون جادة فعلا واتا هاحليها تقول كنت فين من زمان هاتجدى المتعة الحقيقية والزة الجنسية ومستعدللزواج العرفى وكلة بالحلال ونا هاجعل الى تحتى تحس انها مرغوبة وهاجعلها تنام كل يوم مرتاحة البال وسعيدة ياريت اللى تتصل تكون جاده ومستعده للمقابله 01004367108

  3. kzmzm قال:

    انمته اهوايه جريئ

  4. kzmzm قال:

    ساعدوني كيف انيك اخت زوجتي kzmzma@yahoo.com

  5. fnan قال:

    الى كل انثى او اى شاب يريد كيف يتعلم نيك المحارم يتصل وانا اعلمه asxxdl@yahoo.com

  6. الحنون قال:

    انا جاد وموافق عزواج من بنت غير عزرا

  7. الحنون قال:

    ناطر رد لجادات فقط

  8. fat_uuu@yahoo.com قال:

    انا عارف ان اكتر النساء الى بيدخلو المواقع الجنسيه محترمات ولكنهم محرومين من متعه الجنس وكل وحدها عندها سبب الحرمان وعشان كده بتدخل هنا او اى موقع كى تروى عطش شهوتها ولكنها تخرج وهى تعبانه اكتر ونفسها تجد من يطفئ نار جسدها وليس كسها فقط فا ان كنتى من هؤلاء النساء اهلا بيكى انا راجل ثلاثينى
    خبير فى امتاع جسد النساء من اول شعرها حتى اقدامها وفى سريه تامه اهم شئ ان تكون جاده وعندها استعداد للمقابله والمبارزه على السرير امتعها وتمتعنى حتى نرتوى من بعض ونهزم الحرمان الجنسى منتظرك يا من تبحثى عنى كما ابحث عنكى ايا كان سنك اوعدك انكى لن تندمى fat_uuu@yahoo.com للمقابله اهلا بيهم وربى انا جاد بس تكون مقيه فى مصر او مصريه فوق الثلاثين وصادق وكاتوم قوى قوى بس تكون جاده وتحب الجنس عشن الجنس ورقم المحمول01206054537 بس المهم تكون جاده وصادقه ونفس الاميل سكايب

  9. ssss1976 قال:

    كثيرمن النساء المحترمة جدا جدا وأبناء العائلات المحترمة والمحافظة تدخل الصفحات الجنسية وتخرج منها دون أن تترك أي تعليق أو أي شيء يدل علي شخصيتها وقد تدخل وتخرج دون أن يشعر بها أحد وذلك بهدف ان تجد أي حاجة تخفف من شدة الحرمان وتقليل نار الرغبه وذلك لان إحترامها وخجلها وشدة الكسوف تمنعها من أن تبوح بما في داخلها بسبب الحرمان من المتعة الجنسية بسبب أنها مطلقة أو أرملة أو متزوجة وزوجها مسافر أو الزوج موجود ولكنه مهمل ومقصر في حقها أو زوج أناني يشبع رغبته هو ثم يتركها ويعطيها ظهره ولا يهتم بها وبإشباع رغبتها أو بسبب وجود ضعف في قدرتهأو لأنه لا يفهم هذا أو يفهم بس بيكبر دماغه ولأنها بنت ناس ومحترمة لا تقدر علي الكلام في هذا ولا تقدر أن تشكو من ذلك بس في داخلها تصرخ وتتمني أن تجد الرجل المناسب لإشباع كافة رغباتها بس تخاف وتنكسف ومتعرفش أصلا تعمل أيه حتي تحقق ذلك _ الحل بسيط ابعتى رساله او اتصلى 01066602211 وعرفينى بنفسك انا راجل ابلغ من العمر 37 يعنى خبير فى جسد النساء واهم حاجه الجديه ولو تحبى جواز عرفى مفيش مشكله بس ياريت بلاش استظراف من اى سالب لانى ابحث عن انسانه وفى سريه تامه ايا كان سنك وانا اوعدك انك لن تندمى منتظرك يا من تبحثى عن الحب والمتعه ولو عوزة تتناكى من غير ما اشوفك ممكن تلبسى النقاب وانيكك من غير ما اشوف وجهك وبالنسبة للبنات هوصلهم للشبق والرعشة بدون ان افتحهم ssss_129@yahoo.com

  10. انا عايز انيك زوجة صديقي الجميلة هي ملتزمة و تحب تضحك معي على غير عادتها مع الناس طلبتها مرة بالمعنى فزعلت و قاطعتني لمدة شهور ثم قالت لي قول لي في قلبك و لما طلبتها بالمعنى زعلت .انا حاير من هذا التصرف . .ساعدوني زمﻻئي ارجوكم .ﻻ استطيع ان اجامع زوجتي حتى اتخيلها ارجوكم ارجوكم هذا ايميلي:zamilinkrad@gmail.com

  11. ميرنا قال:

    كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812 كل راجل عايز يتكلم مع البنات فقط يتصل بيا انا ميرنا من مصر 01092596812

  12. ميرنا قال:

    انا تعبانه حد يتصل بيا باة

  13. باسل قال:

    اريد بنت سكسيه…واتساب009647705643514

أضف تعليق

إملأ الحقول أدناه بالمعلومات المناسبة أو إضغط على إحدى الأيقونات لتسجيل الدخول:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. تسجيل الخروج / تغيير )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. تسجيل الخروج / تغيير )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. تسجيل الخروج / تغيير )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. تسجيل الخروج / تغيير )

Connecting to %s

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,638 other followers