هو وخالته الممرضه وامه

33

أبريل 21, 2012 بواسطة Admin


اروي لكم قصة حصلت لي من نسج الواقع لا من الخيال والخرافه قصة دارت أحداثها بيني وبين خالتي كأبطال القصة وأمي هي كمبارس ولاكنها تؤثر في القصة والأحداث تدور حول مرضي الذي كان مكروه لي في البداية ولاكن رًب ضارة نافعة قبل خمسة أشهر تقريباَ طلعت لي في الأكياس (البروستات) حبة كبيرة تؤلم جداَ أطرتني الى الذهاب الى المستشفى وبعد فحص الطبيب للحبة أخبرني اني احتاج الى عملة جراحية لأزالة هذه الحبة وانها لا تأخذ سوى ساعة ولا تحتاج لنوم في المستشفى حيث يجب ان اجري العملية في اليوم التالي اخبرت والدتي بذالك فقالت لي يجب ان ارى هذه الحبة ولاكني رفضت لخجلي من ذالك ولاكن من حسن الحظ ان خالتي الصغرى تعمل في نفس هذه المستشفى المهم عملت العملية وأخبرتني الممرضة صديقة خالتي في الدوام اني لازم اغير على الجرح كل يوم حيث توضع داخل الجرح فتيلة طويلة لايقاف الدم تحتوي على دواء حارق مطهر للجرح ويساعد على سرعة التأمة ولاكن خالتي قالت لي ابقى في البيت لانك لاتستطيع الحركة بسبب الجرح وانى سوف أغيرلك على الجرح في البيت رفضت ولاكنها قالت لي حتى لو جيت المستشفى انى بغيرلك على الجرح فوافقت وفي اليوم التالي جت خالتي بع الدوام الى البيت لتغير الجرح وقالت الي لازم امك تجي تساعدني لانك بتتألم كثير ولازم تمسكك عشان لا تتعور اكثر لان الحين الحم بنى على الشاش رفضت وبعد اصرار امي وخالتي واقناعي سكت ووافقت فقالت امسكية عدل لا يفلت من ايدك فمسكتني امي ووضعت يدي في الخلف ولصقت صدرها الكبير في ظهري وهاذي اول مرة يظمني صدر امي رفعت خالتي الحلوة الثوب ولم اكن لابس اي شي تحت بطلب من الدكتور حتى يلتأم الجرح فتدلى زبي امامهم وانا ميت من الخجل فلمى راتني خالتي خجلان قالت لا تخجل فانى خالتك حبيبتك وهذي امك الي كنت بين يدها عاري يوم كنت صغير وثاني شي هذي شغلتي عادي والحين اذا مسكت مالك بيقوم ويمكن يقذف بعد عادي تحصل معنا عادي مثل اي شاب تلمس قضيبة فتاه ولو صار غير كذا معناة انت مو صاحي فيك شي قالت لها أمي صج بيقذف وهي فرحانة قالت لها خالتي ايوة مش رجال لازم يصير كدا بدات خالتي بمسك زبي لرفعة حتى الغير الشاش القديم وانا اموت من الألم والذة حيث انها اول مرة تمسك فية زبي امرأة ولم اكن اتوقعها وهي خالتي كنت اتألم بشدة حتى شالت خالتي الشاش وهدات واخبرت ني خالتي ان هذي المرحلة اصعب من الولى حيث يجب فتح الجرح بملقط وتعبأتة بالشاش مرة اخرى وانا خطرت ببالي فكرة وهي بما ان يدي مكتوفة في الخلف على افخاذ امي ان احركها وامسك فيها كسها وبين ما خالتي تفتح الجرح عملت نفسي اصرخ من شدة الالم وامسك كس ماما واعصرة بقوى احسست ان امي تنهدت ولاكن قبل ان امسكة كان كسها مبلول وانا شعرت بالبلل كل هذا وكانت خالتي جالسة فوق رجلي حتى لا استطيع تحريكها ولاكني بدهائي حركت رجلي وحطيتها في وسط شق الطيز ورفعت خالتي قليلا عن الارض حيث احسست انى لحم طيزها وطراوتة تاكل رجلي وبعد ان انتهت من تغيير الشاش ولاكني لم اقذف حسب ما ادعت خالتي اخرجت من حقيبتها زجاجة حق تحليل البول طلبت مني ان اقذف فيها قلت لها مستحيل انا ما اقدر احرك مالي من الالم انا حتي ما ماقدر اتبول من الألم ولا كنها اصرت قالت كل واحد تتعمل له هذة العملية لازم يشوفوا صحة (البروستات) وكمية المني الي تنزله رفضت قالت حق امي امسكية عدل وانى بتصرف معاة مسكتني امي وانى اصرخ قالت اذا حسيت نفسك بتقذف قول حطت في يدها لعاب منها وقامت اتجلغ لي وانا ميت من الالم واللذة في نفس الوقت وامي جالسة تطالع في خالتي وزبي مستغربة واحسها انها خاطرها تمسكة وتستنمي لي بدل خالتي لما حسيت روحي بقذف قلت لها وصلت غطت راس زبي بالزجاجة وقذفت فيها فسمعت امي تقول يا حلاته اضن انه فوق الممتاز كمية كبيرة وبيضة خالص انى ما اصدق ان ولدي يسوي جدي وانى خجلان حدي ومن ذاك اليوم وحتى الان البس في البيت دائما ثوب بدون سليب واقوم زبي واتعمد اجلس مع امي واوريها زبي محاولة مني لحدوث شي جديد لاني ارا من امي استجابة معي.

33 فكرة على ”هو وخالته الممرضه وامه

  1. عاشق النساء قال:

    انا راجل اربعينى ابحث عن الحب وطبعا ممكن حد يستغرب ويقول الراجل ده مجنون هو ده موقع تعارف للحب طبعا لاء ولكن فى نظرى ان الجنس هو اعلى درجات الحب والمشاعر فان كانت هناك مشاعر واحسيس فانهو يوجد حب وتوجد قمه المتعه الجنسيه اما الجنس بدون مشاعر او احسيس فانه يكون بدون طعم او رائحه فان كنتى تعانين من الفراغ العاطفى والجنسى وسنك مناسب اهلا بيكى على موبيل 01004367108 وياريت الى تتصل تكون جاده ومستعده للمقابله وانا اوعدها انها سوف تستمتع وتمتع ونعمل كل شئ يسعدنا منتظرك يا من ابحث عنها مطلقه او ارمله او متزوجها وعندها فراغ عاطفى وجنسى تيجى بسرعه

  2. farees قال:

    ابحث عن أنثى من إسكندرية لا تبحث إلا عن متعتها الجسدية رقمى01284911707 الرقم مغلق أغلب الوقت سيبى رسالة اكتبى جادة جدآ وكل ما تزودى جدآ أعرف مدى شهوتك أنا جاد جدآ جدآ جدآ جدآ جدآ جدآ جدآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

  3. الفنان قال:

    انا اربعينى ابحس عن الحب واح بيقول الراجل دة مجنون طبعا لا هو دة اسمى درجات الحب والمشاعر الجياشة وبدون المشاعر مش هيكون فى حب وازا كنتى تعانين من فراغ عاطفى وجنسى سنك فق الثلاثين او اكبر قليلا انا موجود01006579437 ومش هاتندم من المقابلة او الاتصال ومستد للزواج العرفى

  4. اريد التعارف الى بنت قال:

    انا من مصر عمرى 19 سنه عايز اكلم بنت من مصر مش ضرورى السن كبيره او صغيره وده نمرتى 01148190616 ياريت الاقى رد

  5. حسام عبدالله قال:

    نفسى اتعرف على امراءةتقدس الحياة الجنسية وانا ايضا اى امراءة اى عمر مطلقة متزوجة جوزها مسافر اى امراءة عندى المكان
    او عندها المكان اهم حاجة السرية الكملة
    الايميل doood31@yahoo.com
    رقم التلفون 01124048848
    انا فنتظار المكالمات
    ويكون فى سرية كاملة
    انا مصرى

  6. انا كؤؤؤؤل يابت انتى وهى قال:

    انا محمد شاب عشرين سنه بدى اتعرف على واحده مش مهم السن انا من القاهره ده نمرتى والاميل
    الرقم:01148190616
    الاميل:‏cooolnoheart@yahoo.com

  7. انت جاد فعلا وعايز حد ينيك مراتك ويمتعها ويهرى كسها وطيزها وجسمها كله نيك اتصل بى شرط الجديه واى واحد نفسه يتمتع بمراته وهى بتتناك اهلا بيه واى مطلقه او ارمله جسمها عامل عليها اضراب كى تتمتع انا ممكن اريح جسمها كله وامتعه واخليه يفك الاضراب بتاعو وفى سريه تامه واو تحب جواز عرفى او مسيار اوك انا موافق انا رجل اربعينى بس ياريت الى يتصل او تتصل يكونو جا دين الاتصال على01006579437

  8. أدهم قال:

    لإناث الإسكندرية فقط أدهم موجود أبحث عن أنثى بجد السن لايهم الأهم السخونة 01274799352 نفسى بجد الاقيها مش بهزار والزيت يكدب البدنجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان.@@@@@%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

  9. انا راجل اربعينى اعزب من اسكندريه عايز وحدة لعلاقه طويله ومستمرة يتخللها كل شىء رومنسيه وكل الاساليب والاهم الثقه والصدق وتكون بتحب كل الادوار طالبه وراقصه ومحترمه وشرموطه كل الاثارة الاهم التفاهم 01228746727 ha820@yahoo.com وتكون فرى شويه وبتحب الاثارة الخارجيه يعنى تكون بتعشق الجنس لدرجه الجنان بيه وفى كل مناطق جسمها عايز وحدة تكون صاحبه مزاج فى النيك وبتحب كل ماهو مثير وجديد فى اى مكان مش تكون زى اغلب الستات والبنات تفتح رجليها وتتناك وخلاص مش مهم السن ولا اى شىء المهم تكون صاحبه مزاج

  10. عاشق النساء قال:

    للحب معانى كثيرة مايعرفهاش كثير من الناس فى حب معنوى وفى حب شهوة واة من حب الشهوة بهدلةيجعل الاتسان متلهف على الحبيب وانا هنا للتعريف بمعنى الحب من تجد نفسهاتجرب النان والمتعة الجتسية ايا يكن ارملة مطلقة عازبة انا هاجعلها ماتفقرش فى النيك من حد تانى غيرى جربى مش هاتخصرى شى وتعالى عندى فى نيك الطيز او الكس او البزاز برجا الى تتصل تكون جادة فعلا واتا هاحليها تقول كنت فين من زمان هاتجدى المتعة الحقيقية والزة الجنسية ومستعدللزواج العرفى وكلة بالحلال ونا هاجعل الى تحتى تحس انها مرغوبة وهاجعلها تنام كل يوم مرتاحة البال وسعيدة ياريت اللى تتصل تكون جاده ومستعده للمقابله 01004367108

  11. ممكن عراقية للتعارف الجنسي ارجو ارسال مسج عل رقم 07801162138

  12. محمد قال:

    ابحث عن انسانه جاده محرومه عاطفيا وجنسيا وتبحث عن راجل يحتويها بمعنى الكلمه ويملئ حياتها حب ومتعه وحنيه ممكن تكون مطلقه او ارمله او متزوجه ومحرومه فكم من الناس عندهم الطعام ولكنهم محرمون فان كنتى فعلا تبحثى عن انسانه بمعنى الكلمه يحتويكى وتحتويه اهلا بيكى ايا كان سنك اهم حاجه ان تكونى جاده وعندك استعداد نتقابل كى نرتوى من رحيق الحياه منتظرك يا من ابحث عنها ولن امل من البحث لانى فى النهايه سوف نتقابل 01006579437واى ديوث او زوج بيحب مراته ونفسه يمتعها بس يكون جاد وليس للتسالى اهلا بيه انا بحب الجنس المباشر واى واحده عايزه تسلى بلاش تتصل

أضف تعليق

إملأ الحقول أدناه بالمعلومات المناسبة أو إضغط على إحدى الأيقونات لتسجيل الدخول:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. تسجيل الخروج / تغيير )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. تسجيل الخروج / تغيير )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. تسجيل الخروج / تغيير )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. تسجيل الخروج / تغيير )

Connecting to %s

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,641 other followers