سحاق ماما وجارتنا

13

ديسمبر 21, 2010 بواسطة Admin


انا بنت عمري 18 سنه اسمي نورا حلوه وجسمي ناعم وشعري اسود وبزازي متوسطه وطريه وبطني ناعمه ومليانه بسيط وكسي طري وريحته حلوه وانا من صغري بحب الجنس اوي لاني كنت بشوف ماما الشرموطه وهيا بتلعب في جسم جارتنا وبيمارسوا السحاق مع بعض وده الي عرفت اسمه لما كبرت 0
ماما حلوة اوى و جسمها سكسى كتير بزازها كبيرة و حلمتها بنى غامق وواقفة و طيزها مليانه و طرية جدا و على طول بتلبس فى البيت عريان يعنى بالسنتيانة و الاندر او بقميص نوم عريان وكان لينا جاره اسمها اماني عمرها 27 سنه وكانت تمتلك صدر كبير وجسم حلو اوي وطيز صغيره بس اتضح بعد كده انها واسعه وكان ليها طفلين وكان جوزها بيسافر كتير اوي وهيا كانت قاعده مع حماتها واغلب الوقت كانت بتيجي تقعد مع ماما في البيت عندنا

و فى مرة كنت نايمة و صحيت من النوم سمعت جارتى و ماما بيتكلموا فى الصالة …وبتقولها
ان جسمها حلو اوى و هية لسة صغيرة و حرام تحبس شهوتها الجنسية كدة وردت عليها امني وقالت لها اعمل ايه غصب عني جوزي مسافر وردت ماما قالت لها حرام انيت جسمك جميل اوي يا اماني………… ..وبعدين
اتكسفت امانى من ماما لكن ماما شجعتها لان ماما كانت لابسة الاندر و عليه بدى حملات مبين
بزازها الحلوة و قالت لامانى ما تخافى انا ست زيك انتى مكسوفة من ايه
كانت امانى لابسة عباية راحت ماما قالت ليها قومى اقلعى و خليكى على راحتك
امانى قالت لماما انا مش لابسة سنتيبانة و لا برو ماما ردت و قالت ليها احسن علشان اشوف جسمك الحلو واشوف صدرك وبطنك وافخادك علي راحتي يا اماني وماتخافيش احنا ستات زي بعض
اتكسفت امانى بس لانها محرومة من الجنس و كلام ماما هيجها قامت و قلعت
اول ما قلعت ماما حطت ايدها على بزاز امانى و قالت ليها حرام تحرمى البز الحلو دة من العب فية وفضلت تلعب في ابزاز اماني وبطنها واماني بدات تسيح وعينيها تسبل
و مش قدرة تقف و راحت ماما منيماها عل الارض و فضلت تبس فى بزازها و بطنها
امانى هاجت اوعى و قالت لماما كفاية انا مش قدره راحت ماما مدت ايدها على كس امانى و قالت ليها ايه انتى هجتى ردت عليها وقالت لها اصل بقالي زمان ماحدش لعب في جسمي بالشكل ده..
ماما راحت منزل الكلوت لامانى و قالت ليها ورينى كسك يا اماني… راحت اماني اتكسفت وقالت لها لا بلاش الكلت
ماما قالت ليها ما تخافى انا عايزة اشوف كسك الحلو بس علشان اعرف جماله وكانت الكلمات دي كفيله بانها تهيج اماني تهيجه جنسيه لامثيل لها
راحت امانى سكتت و سابت ماما تقلعها الكلوت و بان كس امانى فى شعر كتير بس مليان لحم و مش مطهرة ماما قالت ليها ليه سايه شعرتك كدة من غير نظافة كسك ردت امانى انضف لمين ردت ماما و قالت ليها لنفسك الست لازم تبقى حلو لنفسها اقبل ما تبقى حلوة لجوزها او للراجل الى بينكها تعلالى اشلك الشعر الوحش دة ………… ……… ….. قامت ماما و رجعت بمقص صغير و كريم لازالة الشعر و قعدت تقص شعرة امانى براحة لغاية
ما قصر و بعدين دهنت الكريم على كس امانى و قالت ليها نسيبة خمس دقائق و بعدين نشيلة كسك حيورد
و يبقى ابيض زى الاول و رجعت ماما تانى تلعب فى بزاز امانى بكف ايدها و تلعب فى حلمة امانى لغاية ما امانى قعدت تقول اه اه اه كمان كمان ماما قالت ليها ايه نفسك تتناكى بجد صح ردت امانىو قالت ليها انتى تعبتينى اوى كفاية ……
كانت الام مغرمه بجسم جارتها وكانت تريد تهيجتها علي اي وضع فكانت ماما تحب تتناك وتنيك
بس بالاغلب كانت بتحب تتناك
وكنت قبل المنظر ده كنت شوفتها مره في محل البقاله الي في الشارع عندنا كان في راجل كبير في السن وكنت دايما بشوفه لازق في طيز ماما
ويفضل يطلع فوق وتحت ويجي يمن وشمال لحد لما ماما وشها يحمر اوي وبعدين وشها يجيب عرق وتمشي وتخدني في ايدها وانا مره قولتها زعقت فيا وقالتلي اوعي تجيبي سيره لحد ول حتي لبابا علشان ما يزعل ويضربك
طبعا كنت صغيره في السن ومش عارفه اي حاجه
وافتكرت امنظر البقال وهوا بينيك ماما ومناظر كتير اوي جت في ذهني واماني نايمه علي الرض ادامي وماما بتعلب لها في كسها وتمسك ابزازها بطريقه غريبه كانت ماما محترفه في نيك الستات بس ما كنتش اعرف انها كانت بتتناك كمان منهم………… ……… . .
واماني تحت ماما كانت بتتلوي من الوجع لان ماما دخلت ايدها في كس اماني…….
المهم نزلت ماما بدماغها بين افخاد اماني وقعدت تمص وتقولها ايه ده جوزك مش عارف قيمه الكس اللي معاه واماني مش قادره تنطق باي كلمه ……..
وحتي النفس كانت بتخده بالعافيه يعني مش عارفه تتكلم وكانت صدرها بيطلع اوي لفوق وينزل لتحت لانها كانت هايجه ………… ….جدا وكانت ماما بتقولها انا هبقي جوزك لازم اريحك انتي حبيبتي من زمان وفضلت تلحس فيها وتبعبصها لحد لما اماني شهقت جامد
اوي وقالت لها خلاص هموتوبعدين مام قالتلها زي ما ريحتك انتي لازم تريحينيوبعدين اماني قالتها ازاي انا معرفش وبعدين انتي ممكن تعلميني انا بحبك اوي يا ابلهماما نامت علي وشها وقالتلها لو عاوزه تريحني العبي في طيزي وابزازي قالتها طيب
وبعدين اماني فتحت طيز ماما وتفت عليها ودخلت صابع البعبوص في خرمها وماما تقول اه اه اه كمان كمان يا شرموطه وماما كانت بتلعب في بز مسكاه بايدها وتفرك البز التاني بالايد التانيه
وبعدين تسيب بز وتعب في كسها وكانت زي اللبوه الي عاوزه الاسد علشان ينيكها بصراحه انا كنت بعب في كسي وجيب ضهري عليهم اكتر من مره
وبعد فتره من العب في خرم طيز ماما بعد لما حسيت انه بقي اد فتحه الكوبايه قالهتا تفي عليه يا وسخه علشان صابعك يدخل اكتر وفضلوا علي كده
وبعدين لما ماما قربت تجيب شهوتها قالت لاماني هاتي بقك يا وسخه علي كسي بس بزعيق وقالت لها بسرعه بسرعه يا شرموطه هاتيه واماني حطت بقها علي كس ماما
وبعدين ماما جابت ضهرها في بق اماني واماني مصته ومصت ال***** وبعدين قامت وماما قالتلها انتي رايحه فين هاتي بوسه من بقك يا شرموطه عاوزه اشوف لسانك طعمه ايه ودطوا بقهم
في بق بعض وماما حطت لسانها علي لسان اماني وقعدت تمصه كانها كلب بيلحس في عضمه وفضلوا عيل كده لحد لما انا تعبت من الوقفه وحسيت انه هيغمي عليا من الي انا شوفته ودخلت نمت0

Powered by ScribeFire.

13 فكرة على ”سحاق ماما وجارتنا

  1. kindman قال:

    قصة رووووعة .اجمل شي طيز الام البيضاء والعمر الاربعين وهيجان الام على بناتها

    ..بس القصة قرأتها من زمان…. بدنا شي جديد من نفس النوعية !

    thanks.

  2. kindman قال:

    رووعة اجمل طيز ………طبز الماما الهيوجة

    بانتظار قصص نااااااااار

  3. kindman قال:

    بقراها اكثر من مرة !!

    الام دائما بتجننا , خصوصا لما تكون هايجة!!!

    بدنا قصص جديد عالنت !!

  4. شاب ٣٥سنه قال:

    عندى انا الجديد بس اتكلم مع مدام ٠١٤٤٥٢٥٨٤٨

  5. اريدعراقيه تحس بيه اريد انيج٠٧٨١٣٥٩٣٩٩٦

  6. ميدو العاشق قال:

    هاى الى عوزة تتناك فى سرية تامة تامة تامة لو سمحت بلاش رجال انا ما بتاع رجال انا بنيك حريم وبس رجال لالالالالالالا والى عوزة تتعرف عليا دة الاميل بتاعى وهكررها ثانى يكون الموضوع فى سرية تامة تامة تامة medoanddena@yahoo.com انا فى انتظار الحريم رجال لالالالالالالالا

  7. عاشق المنقبات قال:

    لن ائيئس من البحث عنكى لانى اعلم انكى تبحثى عنى لانك محرومه من العاطفه والحنان والمتعه الجنسيه وحيائك يمنعك عن البوح بما فى داخلك ولذلك تدخلى كل المواقع الجنسيه كى تروى عطشك الجنسى ولكنكى تخرجى اكثر عطشا مما تريه وجسدك يشتعل ناررر وتبحثى عن شخص يفئ النارر ولكن خوفك من الناس يمنعك من الحديث عن مشاعرك وعطشك للمتعه الجنسيه ان كنتى تبحثى عنى كما ابحث عنكى تعالى بسرعه كى نسرق من الزمان بعض الدقائق او الساعات كى نرتوى من بعضنا منتظرك تتصلى على 01004367108 بشرط الجديه ويكون عندك استعداد للمقابله والمبارزه على السرير وليس نت وشات وكلام فاضى من ده

  8. عاشق البنات الصغيراتتحت ال20سنه قال:

    هاي أنا مصرى ثلاثيني رجولة حقيقية ورومنسية أبحث عنكي أيها السيدة المحترمة الخجولة والمحرومة من الحب والمتعة أنا في أنتظارك حتي ندخل في علاقة متعة ولذة وحب دافئ بكل جدية وإحترام وتحضر كي تشعري معي بالأمان واللذة الحقيقة أنا تعبت من كثرة البحث عنكي ومع ذلك لم ولن أيأس أبدا فأنا أعرف جيدأ أن نسبة 90 % ممن يدخلون المواقع وهذة الصفحات هم من أشد النساء إحترام وأبناء عائلات محترمة فهم يدخلون ويخرجون دون أن يشعر أحد بهم فهم يبحثون عن الرجل المناسب ولكنهم لا يعرفون كيف تتصرف بسبب الخجل لذلك أقول لكي فقط أتصلي بي وقولي إسمك وسوف نتعارف بكل إحترام وإذا شعرنا بالراحة نتقابل ونكمل مع بعض وأحب أن تكوني مدام مطلقة أو أرملة أو متزوجة وزوجك غائب أما الكابل زوجة أمام الزوج بشرط ( أن تكون أسرة معروفه يبن الجيران بقمة الاحترام) وبقمة السرية وأهم حاجة بعد السرية والإحترام عدم التدخل في الخصوصيات أو حتي ذكر العائلات 01125270932

  9. عاشق البنات الصغيراتتحت ال20سنه قال:

    كثيرمن النساء المحترمة جدا جدا وأبناء العائلات المحترمة والمحافظة تدخل الصفحات الجنسية وتخرج منها دون أن تترك أي تعليق أو أي شيء يدل علي شخصيتها وقد تدخل وتخرج دون أن يشعر بها أحد وذلك بهدف ان تجد أي حاجة تخفف من شدة الحرمان وتقليل نار الرغبه وذلك لان إحترامها وخجلها وشدة الكسوف تمنعها من أن تبوح بما في داخلها بسبب الحرمان من المتعة الجنسية بسبب أنها مطلقة أو أرملة أو متزوجة وزوجها مسافر أو الزوج موجود ولكنه مهمل ومقصر في حقها أو زوج أناني يشبع رغبته هو ثم يتركها ويعطيها ظهره ولا يهتم بها وبإشباع رغبتها أو بسبب وجود ضعف في قدرتهأو لأنه لا يفهم هذا أو يفهم بس بيكبر دماغه ولأنها بنت ناس ومحترمة لا تقدر علي الكلام في هذا ولا تقدر أن تشكو من ذلك بس في داخلها تصرخ وتتمني أن تجد الرجل المناسب لإشباع كافة رغباتها بس تخاف وتنكسف ومتعرفش أصلا تعمل أيه حتي تحقق ذلك _ الحل بسيط ابعتى رساله او اتصلى 01002039906
    وعرفينى بنفسك انا راجل اربعينى يعنى خبير فى جسد النساء واهم حاجه الجديه ولو تحبى جواز عرفى مفيش مشكله بس ياريت بلاش استظراف من اى سالب لانى ابحث عن انسانه وفى سريه تامه ايا كان سنك وانا اوعدك انك لن تندمى منتظرك يا من تبحثى عن الحب والمتعه

  10. fat_uuu@yahoo.com قال:

    كثيرمن النساء المحترمة جدا جدا وأبناء العائلات المحترمة والمحافظة تدخل الصفحات الجنسية وتخرج منها دون أن تترك أي تعليق أو أي شيء يدل علي شخصيتها وقد تدخل وتخرج دون أن يشعر بها أحد وذلك بهدف ان تجد أي حاجة تخفف من شدة الحرمان وتقليل نار الرغبه وذلك لان إحترامها وخجلها وشدة الكسوف تمنعها من أن تبوح بما في داخلها بسبب الحرمان من المتعة الجنسية بسبب أنها مطلقة أو أرملة أو متزوجة وزوجها مسافر أو الزوج موجود ولكنه مهمل ومقصر في حقها أو زوج أناني يشبع رغبته هو ثم يتركها ويعطيها ظهره ولا يهتم بها وبإشباع رغبتها أو بسبب وجود ضعف في قدرتهأو لأنه لا يفهم هذا أو يفهم بس بيكبر دماغه ولأنها بنت ناس ومحترمة لا تقدر علي الكلام في هذا ولا تقدر أن تشكو من ذلك بس في داخلها تصرخ وتتمني أن تجد الرجل المناسب لإشباع كافة رغباتها بس تخاف وتنكسف ومتعرفش أصلا تعمل أيه حتي تحقق ذلك _ الحل بسيط ابعتى رساله او اتصلى fat_uuu@yahoo.com وعرفينى بنفسك انا راجل ابلغ من العمر 32 يعنى خبير فى جسد النساء واهم حاجه الجديه ولو تحبى جواز عرفى مفيش مشكله بس ياريت بلاش استظراف من اى سالب لانى ابحث عن انسانه وفى سريه تامه ايا كان سنك وانا اوعدك انك لن تندمى منتظرك يا من تبحثى عن الحب والمتعه

  11. البغدادي جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد قال:

    هلو اني شاب موجب من بغداد اي واحد يحب اشاركه بزوجته اني حاضر
    ويحب يشوف مرته او اخته تتمتع كدامه اني حاضر واني جاد وسراني حييل عندي مشاركات وعندي تجارب ويه عراقيين بداخل العراق باي مكان واني صريح جاد ثقه وحبوب وبسرعه انحب وعلى المرام للجادين الاتصال
    ……..(( 07506764325 ))……..

  12. واو من بدو يلحس كسي بيتي فَــــــٌى طيزي هههههههههههههههههههههههههہَ= هُ هَ هْ)

  13. اسف قال:

    انا اسف بس كيف احذف التعليقات؟
    ارجووكم .الله يستركم ..
    اخوي توفى وفتحنا جهازه لقينا الموقع هذا بس بصفحة ثانية هذي ..مابعرف اذا علق او لا ..ساعدوني ..
    اتمنى اذا بتعرفوا اذا احد علق من هاد الجهاز اولا ..ولو تكرمتوا احذفوا تعليقه ..طبعا مو بنفس الايميل هاد بس بنفس الجهاز ..مابعرف اذا بتعرفوا اولا ..اتمنى تردوا ..
    الله يخليكم هذا اخوي لايروح من ايدي ..الله يخليكم..والله قاعد ابكي ..الله يخليكم..
    الله يرحمه ويغفر له ..لا اله الا الله ..وش اسوي؟؟ساعدوني..الله يخليكم ..هذا اخوي مو قادر اساعده ..
    اتمنى ترسلوا لي شي على الايميل ..او اي شي ..تفيدوني..انا راح اكون على الايميل ولو اضطريت ماانام اياام .
    انا والله خايف على اخوي ..يرحم امكم احنا مابنعرف هو بجنة ولانار ..ربي يتوب عنه ..انا قاعد ارتجف ..ممكن انه اصلا مانقدر نعرف؟يارب لا بس باتمنى تجاوبوا ..

أضف تعليق

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,642 other followers