مراتى و ابن خالتها ج2

4

يوليو 21, 2010 بواسطة Admin


بعد ماحكيتلكوا فى الجزء الاول ازاى عصام قطع كس مراتى من النيك و الاتنين
ناموا من كتر التعب
كانت ام عصام واقفة فى المطبخ بتبص من بعيد و سامعة كل حاجة بتحصل و كانت
فرحانة اوى بأبنها اللى قدر ينيك بنت خالته و يدوقها حلاوة الزبر بجد , و
فجأة لمحتنى واقف جنب باب الشقة و كا ن لازم اتصرف علشان متعرفش انا واقف
بعمل ايه فدخلت عليها المطبخ و انا متصنع نظرة الغضب على وشى و بقولها اللى
مخلى ابنك ينام مع مراتى فى الاوضة يا ام عصام
ام عصام : مالك يا راجل محروق اوى كدة ليه مش ابن خالتها و واحشها برضه
يعنى هيتكسفوا يناموا جنب بعض يعنى
انا : بس يا ام عصام دول عريانين ! ده مكانش نوم طبيعى
ام عصام : طب و ايه يعنى برضه ! يا راجل حس على دمك دى مراتك محرومة و
هتموت من التعب
انا : و هو عصام ابنك بقة اللى هيعوضها عن الحرمان ده
ام عصام : و حياتك ده عوضها و بسطها و كيفها كمان ده انت واجب عليك تشكره
علشان عمل اللى انت مقدرتش تعمله مع مراتك
انا: انتى كمان عارفة كل حاجة عننا
ام عصام : من غير ماعرف يا اخويا ده الست المحرومة من النيك و الزبر بيبان
عليها على طول و مراتك لسة فى عز شبابها و من حقها تتمتع مع راجل بجد و
تشبع كسها و تطفى ناره
انا : و ياترى عصام ابنك لف عليها ازاى بقة
ام عصام : و لا لف و لا حاجة دى مراتك اللى كانت بتتمايص و تتشرمط عليه و
ماشية طول النهار فى الشقة ترقص فى بزازها المليانين قدام الواد و هى مش
لابسة سنتيان و الواد ياعينى برضه ميقدرش يمسك نفسه و اديك زى مانت شايفهم
و لا احلى عريس و عروسة فى ليلة دخلتهم
انا : بصى يا ام عصام انا هاعمل نفسى كأنى مشوفتش حاجة علشان بس محرمش
مراتى زى مانتى بتقولى و هنزل شوية و ياريت لما اطلع الاقى ابنك نام فى
اوضته و ساب مراتى
ام عصام : حاضر يا اخويا بس المهم الاول ان مراتك ترضى تقوم من حضنه
نزلت انا و دخلت ام عصام الاوضة عليهم علشان تصحى عصام ابنها
ام عصام : قوم يا واد كفاية نوم انت اتهديت اوى كدة ! بقة البت دى تشفط
لبنك كله و متخليكش تقدر تقف على رجليلك ! يخيبك راجل
عصام : ايه ياما فيه ايه ماتسيبينى انام شوية و كمان ماهى نايمة وفى حضنى و
ساكتة
ام عصام : لأ يا خول انا مصحياك علشان خلاص جوزها قرب ييجى و لو شافك ممكن
الدنيا تبوظ و يطردنا و نرجع و مش هتطول بنت خالتك تانى
عصام : طب خلاص ادينى قايم اهو بس ماتسيبينى يامه اعملى واحد كمان معاها
اصلها نار يامه و كسها مولع بجد
ام عصام : قوم يا شرموط كفايه عمال اعرص عليك و انت عمال تنيك فيها ارحم
امك بقة
عصام : حاضر ادينى قمت
ام عصام : قومى يا بت يا مروة , قومى يا عروسة صباحية مباركة
مروة و هى بتحاول تصحى و على وشها ابتسامة الرضى : ايوة يا خالتى انا بجد
حاسة انى عروسة فى يوم صباحيتها , ايه ده هو فين عصام ؟ هو زعل منى و لا
ايه لما نمت و سيبته ؟!
ام عصام : لأ يا ممحونة عصام قام يكمل نوم فى اوضته علشان جوزك زمانه جاى
مروة : يا لهوى اه صحيح جوزى ده انا ناسياه خالص
ام عصام : اكيد ماهو زبر عصام نساكى اسمك
مروة : ايوة يا خالتى صح ده زبر عصام خلانى احس انى ست بجد ده انا لسة حاسة
بسخونة لبنه فى كسى
ام عصام : اكيد ماهو متربى على البلدى و زبره مليان بالخير
وصلت انا الشقة و جهزت الفطار على السفرة و ندهت على مروة و على خالتها و
على عصام جات مروة قعدت و جات خالتها بس عصام كان لسة رايح فى النوم
انا : ايه ده عصام لسة مصحيش !؟
ام عصام : انا هقوم اصحيه اصله يا حبة عينى تعب اوى امبارح
انا : تعب اوى امبارح ليه بسلامته
مروة و هى مرتبكة جدا : ايه يا خالتى ايه بس !!!! يا جوزى يا حبيبى هى تقصد
انه تعب من كتر العوم امبارح و احنا فى البحر
ام عصام : ايوة انا اقصد كدة عموما انا هاقوم اصحيه
مروة : لأ يا خالتى خليكى انتى انا هاقوم اصحيه ده ابن خالتى و انا عارفة
بيصحى ازاى
قامت مروة و راحت ام عصام غامزانى و همستلى : شفت مراتك اللبوة هتموت على
زبر ابن خالتها ازاى و مش عايز تفوت فرصه غير لما تلمسه
طبعها هى مكانتش شايفة زبرى و هو واقف بسبب اللى بيحصل و اللى بيتقال بس
انا عملت نفسى متضايق و قلتلها عموما هنشوف اخرتها معاهم ايه
دخلت مروة الاوضة عند عصام اللى كان نايم عريان و علشان هى كانت لسة هايجة
و هتموت على زبره فكانت عايزه تصحية بشرمطة و خدته فى حصنها و حطت راسه على
صدرها و قعدت تحسس على شعره
مروة : عصام ! قوم يا حبيبى اصحى علشان تفطر انت لازم تاكل و تتغذى
عصام : انا عايز افطر بس مش من الاكل اللى برة
مروة : امال منين يعنى
عصام : عايز افطر لبن من صدرك و اكل فراولة من شفايفك و بسبوسة من كسك
مروة : ههههههه يا لهوى ده انت جعان اوى
عصام مستناش مروة تكمل كلامها و راح مادد ايده جوة البدى اللى لابساه مروة
و طلع بزها اليمين و فضل يرضع منها بطريقة متوحشة
مروة : لأ يا عصام مش هينفع دلوقتى خالص , جوزى برة و امك مستنينا علشان
نفطر , عصام يا حبيبى كفاية علشان خاطرى هنتفضح ياخويا
عصام و هو بياكل فى حلمة بزها : دقيقة واحدة بس و هسييبك
مروة : طيب دقيقة واحدة بس آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه مش قادرة حلمة
صدرى بتدوب فى بقك كفاية بقة ايه ياخويا انت مبتشبعش من صدرى
ام عصام بتنادى من برة : يالا يا عيال اتأخرتوا كدة ليه الاكل هيبرد
مروة اتنفضت و قامت على طول و راحت مدخله بزها جوة البادى من تانى و
قالتلوا لازم تقوم يا عصام دلوقتى يالا بقة
خرجت هى من الاوضة و رجعت قعدت على السفرة و خرج وراها عصام و كان زبره لسة
واقف و طبعا امه خدت بالها و انا كمان خدت بالى
خلصنا الفطار و بعد كدة
انا : يالا غيروا هدومكوا بقة علشان نروح البحر
عصام : لأ انا تعبان شوية و محتاج انام تانى
مروة : انا مش هقدر أروح البحر النهاردة يا حبيبى علشان لازم اقعد احضرلكوا
السمك و الجمبرى اللى اشتريتوا عقبال ماتيجوا من البحر يكون خلص
انا : يعنى محدش رايح
ام عصام : لأ يا اخويا انا هاروح معاك علشان مشتاقة للبحر اوى خدنى معاك
قمت و رحت لام عصام و همستلها فى ودنها : انى بتروقيلهم الجو يا مرة يا
وسخة راحت ردت عليا و هى يتضحك علشان تستفزنى : و انت متصايق ليه يا خول لو
مش عاجبك اقعد و كيفها انت
انا وقتها اتنرفزت جدا من ردها و قلت بصوت عالى خلاص ماشى تعالى يا ام عصام
معايا و اللى مش عايز يروح براحته بس فى نفس الوقت كنت حاسس انى هايج جدا
لأنى كنت متأكد اننا لما ننزل مراتى و عصام هيقطعوا بعض من النيك و فعلا
انا نزلت و ام عصام معايا من هنا و راح جارى عصام على مروة هاجم عليها و ها
ت يا تقطيع فى شفايفها بوس
مروة : على مهلك يا عصام انت ماصدقت يا ولا , يوه يا واد شيل ايدك من على
صدرى آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه زبرك بيخبط فى كسى يا عصام مهيجنى يا خويا
عصام : انتى لسة شفتى حاجة ده انا هاخليكى تصوتى من الهيجان
مروة : طب يالا مستنى ايه , يالا قلعنى هدومى , انا عايزاك تقلعنى كلوتى و
سنتيانى عايزاك تقرصنى فى حلمة بزى و تقرصنى فى كسى
عصام راح مقلعها كل هدومها و نزل بايديه على كسها علشان يقرصها و بمجرد
مالمسه كانت هى بتزل فيضان عسل من كسها
مروة : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه يا عصام شفت ولعت كسى ازاى , يالا بقة اقلع
انت الشورت بتاعك عايزة زبرك دلوقتى حالا عايزاه جوة كسى اوى
عصام راح قالع الشورت و راح شايل مراتى من طيزها و خلاها تلف ايديها على
رقبته و نزل بيها على زبره
مروة : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآى أحيييييييييييه على حلاوة زبرك ده ده
غاص فى كسى اوى ارفعنى و نزلنى عليه عايز احس بيه اكتر عايزاك تبهدل كسى
آآآآآآآآه يا عصام نيك بنت خالتك الشرموطة نيك فى كسها اللى مبيشبعش
عصام ” و هو عمال ينيك فيها ” و بيصرخ : انا و لاجوزك يا بنت خالتى
مروة و هى بتصرخ من زبره اللى مالى كسها : جوزى !!! جوز اييييييييييييه ؟!!
ده خول و معرص و متناك
انت اللى جوزى و دكرى انت اللى مشبع كسى و مشبعنى من زبرك انت ارجل من جوزى
الخول مليون مرة
مفيش راجل هيدوق كسى غيرك و لا راجل هيرضع من بزازى غيرك انت
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه مش قادرة يا عصام زبرك مجننى
عصام وشه احمر اوى و بدا يزمجر و صرخ بأعلى صوتى : هاجيبهم يا مروة هاجيبهم
يا بنت الشرموطة فى كسك
مروة : آآآآآآآآآآآآآه نزل فى كسى يا خويا برد ناره ريحنى بقة
و راح انفجر زبر عصام بكمية لبن مهولة غرقت كس مراتى و اترموا الاتنين على
السرير

4 أفكار على ”مراتى و ابن خالتها ج2

  1. سيموانه قال:

    مدام انت خول ـــــــــــ خلى عصام ينيك

  2. 2981997 قال:

    لو عندك نخوة و رجولة طلقها عشان متستهلش و لو مش عاوز عيش بقيت حياتك عرص و خول

  3. محمد العاشق قال:

    هاااااااااااى انا شاب مصر مقيم فى السعودية حالين الى تبغة علاقة جنسية فى سرية تامة تامة تامة تامة تامة انا ديمن منتظر الحريم والبنات على الجوال والاميل بتاعى وبنات وحريم وبس لو سمحتم لاكن انا ما بتاع رجال او شباب وما احد يتواصل معاية من الرجال خالص لو سمحتم وهذا الاميل بتاعى الى الحريم والبنات وبس رجال لالالالا والف لالالالالالا لو سمحتم medoandena@yahoo.com
    (meoanddena@skpe) 00966536547437

  4. ahmed قال:

    هاى
    لكل فتاه هيجانه او ممحونه و نفسها فى زب حلو يريحا
    لكل سيده محرومه نيك و محتاجه راجل بجد يمتع كسها و طيزها
    كلمينى على الايميل
    a_hosni34@yahoo.com
    كلمينى و مش هتندمى
    مستنيكى

أضف تعليق

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,640 other followers