أمتع نيكه مع أجمل أخت

18

يونيو 2, 2010 بواسطة Admin


أمتع نيكه مع أجمل أخت

هيا تانى نيكه في حياتى

بعد ان انفصلت من فندق الفور سيزونز بشرم الشيخ لم احب ان اعلم مراة ابويا
واخوتى به>ا الموضوع حتى لا اكون محل شماته بالنسبة اليهم قلت انزل القاهرة
اقضى اسبوع وارجع اشتغل في اى فندق تانى المهم نزلت القاهرة
وكان مفتاح شقتى مع كريم اخويا اتصلت به لقيته في الاسكندرية هو ومامته
واخواتى البنات اتصلت باختى دينا التى تصغرنى بسنتين وهيا متجوزة من شاب في
سنى يعمل في وزارة البترول المهم اتصلت بها قالتلى تعالى عندى علشان هما
مسافرين يقضوا مصيف في الاسكندرية وهنسافرلهم كمان 3ايام مع اجازة جوزها
رحت البيت عندها وبعد ما دخلت وسلمت عليها وخدها في حضنى حضن اخوات عادى
يعنى ما فيهاش حاجه وقعد خمس دقائق كن جوزها جاء اتغدينا وقعد معاهم نتكلم
ونتسامر لمدة حوالى ساعتين بعدها كنت تعبان من السفر >هبت للنوم وصحيت
الساعه8 الصبح لقيت جوز اختى كان خرج للشغل عملت الفطار وفطرت انا هيا وبعد
كده قعدنا نشاهد التلفزيون شوية وبعد كده دينا اختى قالتلى انا هخش اخد دوش
علشان انزل السوق دخلت الحمام تاخد دوش وانا اختلس النظر عليها من فتحه
الباب وكان جسمها لا يوصف ابيض بدرجه جميله ورائعه ولا يوجد بجسمها كله
شعره واحده وكان صدرها بين الوسط والصغير وجسمها فرنساوى يعنى ملبل طرى
وجميل وناعم وشعرها اسمر كظل الليل وعيونها عسلي فاتح وشفايفها كشفائف
القطط وكسها لم ارى ولم ترى عين من اكساس مثل كسها كان وردى وبدون شعر
وصغير ولاول مره في حياتى ارى كس وردى المهم قعد انظر واختلس النظر الى
جسمها من فتحة الباب الصغير الى ان تعبت وزبي لم يكون منتصب بل كان هينفجر
يا جماعه على ه>ه الاخت ال>ى في الجمال لم ارى بنت في بلدى في جمالها
وللعلم اختى كانت تهتم دائما بجمالها ورشاقتها بعد ان تعبت قعد افكر اخش
ازاى عليها وانيكها المهم بعد ان فكرت فصل كبل الكهرباء العمومى قامت هيا
واخده البشكير ولفته على جسمها وفتحت نص الباب وقالتلى خير الكهرباء قطعت
قلتلها مش عارف شكلها كده باين وشي نحس عليكم قالتلى طيب هلبس وطالعه انا
بصراحه لم انتظر يا دوب هيا لفت وردد الباب شوية رحت انا فتحته ودخلت على
طول وحضنتها من ظهرها كانت لسه هتصوت وبتقلي انتى اجننت انت بتعمل ايه
قلتلها لو صوتى انتى الى هتتفضحى انتى وجوزك وسمعتك هتبقا زى الزفت وانا
هرجع الشرم تانى اهدى كده علشان نعرف نتفاهم لقيتها لسه عنيفه وبتضربنى
وتزعق ضربتها بالقلم مره وحده وباشد قوتى اغمى عليها شلتها ودخلتها غرفة
النوم بتاعتى ونيمتها على السرير وبدون اى قدوم لا بوس ولا اى حاجه دخلت
زبي مره وحده في كسها وللعلم كانت حامل في الشهر الثانى وقعد انيك في اول
واحد حوالى نص ساعه بعد كده ما استمتعتش بالنيك من طرف واحد يعنى مش هحس
بمتعه غير وهيا صاحية المهم جبت كلونيه ورشيت على وشها قامت وحاولة تبعدنى
لكنى سبت زبي داخل كسها ومسكت صدرها وحطيت بقى في بقها استسلمت خالص وبدات
تتجاوب معايا وعملت في اليوم ده 4 وره بعض من الساعه 8:30 دقيقه صباحا الى
الساعه 12 ظهرا وبعد ما خلصت قالتلى دلوقتى اتبسط ليه كده حرام عليك انا
اختك قلتلها دلوقتى ما بقاش في حرام وحلال انا تعبان ومش قادر يرضيكى انى
اغلط مع وحده واتحبس ولا علشان انا مش اخوكى من امك مش مهم عندك قلتلها
قومى البسي علشان تلحقى تجيبي اكل وسمعت كلامى ونزلت السوق وانا دخلت نمت
وصحيتنى لما جوزها جه علشان نتغدى سوا اتغدينا وجوزها قلى تنزل معايا قلتله
لا انا لسه تعبان هخش انام تانى قلي ده مطش كوة تعالى العب معانا قلتله لا
مش هقدر قلي على راحتك بعد ما نزل مسكتها من وسطها في المطبخ قالتلى تانى
حرام عليك قلتله اوكى مش هعمل حاجه بس شايفه الصور ديه الى على الموبيل
بتاعى صورتك عريانه وانتى مغمى عليكى ابعتها لجوزك لاخواتك لاصحابك بعد
طبعا تهزيق كتير دخلت معايا بكل رغبتها ونمت معاها وهنا بدانا فعلا نتجاوب
مع بعض وقالتلى تعرف المتعه ديه بجد ما حستهاش مع جوزى وعملت معاها 2 بس
لانى كنت تعبان كتير وما كنتش هقدر اعمل من كده ونمت معاها وعلشان بعشق
الطيز نكتها في طيزها كتير وكانت طيزها اطرى بكتير من صدرها صدرها ال>ى لا
يوصف وكانت تمسك زبي وتمصه ولا اروع ولا احسن وحده تمص ازبار في العالم مع
العلم انها قالتلى انا عمرى ما مصيت لجوزى ولا ناكنى من طيزى وبقيت انا
وهيا عشاق بدون اى زعل وفي اليوم الثالث يوم السفر جوزها راح الشغل في نفس
معاده ولقيتها هيا دخلت غرفتى وانا نايم وقعدت تدعك في زبي الى ان انتصب
وانا ما زلت نايم ولكن صحيت لما كانت بتمص فيه وعضته وصحيت وقالتلى حبيبي
وكانت عريانه وجسمها يا جماعه بصراحه بتعب وانا بتكلم عنه لانى بعيد عنها
في دوله تانى وهيا وحشانى كتير وعاوز اقلم انى نمت مع بنات كتير بس بصراحه
نيك الاخوات ومراة الاب امتع نيك في الدنيا وعلى فكرة انا عندى اربع بنات
وولد من بابا ومراته وانا وحيد مامتى ومامتى وببايا متوفين انا اه بندم

18 فكرة على ”أمتع نيكه مع أجمل أخت

  1. سكسيه موت قال:

    أنا ممحونه ومولعه ولسئ عذراء مأحدا لمسني بنوب

    جسمي سكسي بيجنن بحب أعمل إغراءات وأبين جمال جسمي بالبيت وبرا البيت بس ماعمري جربت اتناك

    تحرشوا فيا كتير بس بخاف مَ‘ـَِنْ الفضائح

    ومش عارفه أعمل ايه لحتى أريح حالي

    بدئ ۆآﺣ̅ـْدُ ¹. حنين ؤعندو حل لمشكلتي يضيفني عالبيبي تبعي وراح أفرجيه أحلى صور

    2851A693

  2. Fouad_aliraqe قال:

    هاي ممكن أتعرف عليكي حريحك وأخلصك من عذابك بس أتصلي07501306179

  3. ...... قال:

    سكسيه مووت

    بلييييييييز هاي البنكود اللي الأخت سكسيه مووت كاتبته. هاي بنكودي أنا
    أتمنى تشيلون هالتعليق اللي هي كاتبته.

    شنو هالناس اللي يتبلون على الناس أوووف

  4. شخصية هامه قال:

    الرجاء ﻣ̵ن مسؤولي الموقع ازاله البن كود ﺂﻟﻟيُ سكسية موت حاطتنه ،هذا افتراء ﻋ̲لىْ الناس

  5. شخصية هامه قال:

    سكسية موت اذا ممكم تشيلين البن كود ﻻن هذٌﺂ̲ مالي اهلي ﺎﻧ̉ﺎ رجاء مع احترامي ﻟج

  6. شخصية هامه قال:

    سكسية موت اذا ممكن تشيلين البن كود هذٌﺂ̲ ﻻنه مال اختي و ﺂﻧ̲تي مغلطة ف البن كود الرجاء تتأكدين

  7. شخصية هامه قال:

    اذا ممكن ﯾ̃ﺂ̲ ناس تشيلون البن كود ﺂﻟﻟيُ سكسية موت حاطتنه ﻻن هذٌﺂ̲ بن كود اهلي

  8. شخصية هامه قال:

    علشان نتفاهم ﻋ̲لىْ موضوع البن كود مال اهلي اتصل 0096897173726

  9. ميدو العاشق قال:

    هااى انا شاب مصرى وحالين فى مصر والى عوزة تتمتع من الجنس فى سرية تامة تامة تامة انا ديمن موجود على الاميل بتاعى الى هكتبة حالين لاكن ما بحب الرجال تخش على الاميل بتاعى انا راجل وما بحب الى النساءوبس اما الرجال السوالب ما تخش عندى خالص medoanddena@yahoo.com دة كمان اسكايب medoanddena@skype

  10. محمد العاشق قال:

    هاااااااااااى انا شاب مصر مقيم فى السعودية حالين الى تبغة علاقة جنسية فى سرية تامة تامة تامة تامة تامة انا ديمن منتظر الحريم والبنات على الجوال والاميل بتاعى وبنات وحريم وبس لو سمحتم لاكن انا ما بتاع رجال او شباب وما احد يتواصل معاية من الرجال خالص لو سمحتم وهذا الاميل بتاعى الى الحريم والبنات وبس رجال لالالالا والف لالالالالالا لو سمحتم medoandena@yahoo.com
    (meoanddena@skpe) 00966536547437

  11. princ378129@yahoo.com
    الوتس اب 00962776406144
    والويت شات 0096277405144

  12. اى ةاحد نفسها ترتاح تكلمنى على الفيس elking.mahmoued1@yahoo.com وده اميلى او اى واحد نفسه يشوف مراته او اخته بتتناك قدامه يكلمنى

أضف تعليق

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,641 other followers