اخ واخته

1

يونيو 2, 2010 بواسطة Admin


منذ ان كنت طفل وانا كنت عاشقا للجنس عاشقا للتعرف على هذا العالم المليىء
بالمتعة واللذة
حينما دخلت الثانوية العامة تعلمت الكثير عن الجنس من اصدقائي وبدات اتعرف
اكثر على المواقع الجنسية وبدات اقرا القصص الجنسية الا انني لم اتخيل يوما
ان هذه القصص حقيقية
لم اتخيل انه في مصر ممكن اتحدث هذه القصص لا يمكن ان يمارس الابن الجنس مع
امه او ان يمارس الاخ مع اخته الا انني بدات اتخيل هذا واتخيل انني امارس
مع اختي
ولكني كنت مقتنع ان هذا لا يمكن ان يحدث حتى حدثت هذه القصة التي اقسم انها
حقيقية
اود ان اعرفكم بنفسي
انا احمد من الاسكندرية لدي اربعة اخوة ثلاثة صبيان وبنت عمرها الان 33 سنة
وانا عمري حاليا 25 عام
بدات الاحداث عندما كنت في الصف الثالث الاعدادي
كنا بنصيف في مطروح وكان الشاليه اللي كنا ماجرينو دور ارضي وفي يوم رجعنا
من البحر ودخلت اختي علياء تاخد دش وفجاة سمعنها بتصرخ جرينا كلنا انا
واخوتي وباباي ومامتي
وهي فتحت الباب وقالت ان وهي بتستحمى شافت في المرايا شخص بيبص عليها من
شباك الحمام كلهم جروا يشوفه مين ده الا انا
………………………………………….. ……… وقفت مندهش
مما ارى ما هذا الجمال ماهذا الجمال هل في فالعالم جمال كده جسم علياء اختي
جميل جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ا
ابيض وطري بزازهامتوسطة الحجم حلمتا بني كسها ابيض والشعر عليه جميل
يااااااااااااااااااااااااااااااااه مين يا ترى حيتمتع بيها ده سؤال جه في
ذهني لحظتها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وفجاة استرديت وعي على صوتها
احمد انت واقف ليه؟.
انا : انا واقف معاكي لغاية ما يجوا وساعتها لبست الروب وسترت جسمها بس كنت
انا حفظته
ومر هذا الموقف وتبدلت الايام ومرت السنين وعلياء اتجوزت وانا دخلت الجامعة
ونسيت هذا الموقف ولكني لم انسى حلمي
لم انسى جسم علياء ما زلت احلم واتمنى هل ياتي اليوم الذي اتمتع فيه بهذا
الجسد ؟ هل ياتي اليوم الذي امارس فيه الجنس مع اختي ؟
وفي احد الايام ذهبت لزيارة علياء وقامت ابنتها بفتح الباب
قلتلها ازيك يا مروة قالت كويسة يا خالو
انا : ماما فين ؟ مروة: ماما جوة
السلام عليكم ازيك يا علياء
كويسة انت عامل ايه يا احمد واحشني
انا : تمام عايش
وفضلنا قاعدين لغاية ما بنتها نامت
سالتها عاملة ايه مع طارق؟
علياء: كويسة وتنهدت بشدة
انا: في ايه هو مزعلك ؟؟؟؟؟؟؟ قولي لو مضايقك اتكلم معاه
علياء : لا ابدا انت عارف الحياة ومشاكها
انا : اتكلمي على طول في ايه؟
علياء: مش عارفة بس حاسة ان انا وطارق بعاد عن بعض مش بنتكلم مع بعض زي
زمان مش بنخرج كتير مع بعض
انا : انتي غلطان انتي خلفتي 3 بنات كلهم فوق بعض يعني الخروج بيهم صعب
عشان الزحمة والموصلات ده غير شغله
علياء : انا عارفة بس اعمل ايه انا كمان زهقت امبارح زي انهارده زي بكرة
انا : بصي يا علياء انا مقتنع ان الست هي اللي تقدر تتحكم في سعادة البيت
يعني مثلا فيها ايه لو يوم تجيب العيال عندنا في البيت وتنزلي انتي وطارق
تخرجه وتتفسحوا وترجعوا باليل تقعدوا لو حدكوا في هدؤ وترجعوا اول ايام
الجواز وتعملوا شهر عسل جديد
علياء: ههههههههههههههههههه شهر عسل ياسيدي انا نفسي في يوم مش شهر
انا : يوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ليه ؟؟؟؟؟ هو مفيش خالص
علياء : خاااااااااااااااااااااااااااالص
انا : ممكن سالك سؤال بايخ يا علياء؟
علياء : اتفضل
انا : انتي اخر مرة اشتريتي فيها هدوم للبيت لطارق امتى فاهماني طبعا
علياء: انتي قليل الادب ازاي تسال كده
انا : انا غلطان بس لعلمك انتي بطريقتك دي حضيعيه منك
علياء : بصراحة من مدة كبيرة بس اعمل ايه انت عارف الظروف والغلاء
انا: طب ايه رايك انا لسة قابض تعالي ننزل ونشتريلك كام حاجة كده
علياء: بجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا : و**** تحبي امتى اقلك تعالي الوقت لسة بدري تعالي نودي العيال عند
ماما وننزل
علياء : اوك يالا بينا
فعلا ونزلنا ونقيتلها الهدوم بنفسي ورجعنا على بيتها
علياء : شكرا يا احمد انت جبتلي حاجات كتيرة وغالية
انا : ولا يهمك المهم يالا جربيهم عشان لو فيهم حاجة نغيرهم وعشان اشوفهم
عليكي
علياء : نعم ؟. تشوفهم عليا انت اتجننت
انا: في ايه مالك انتي اختي وعايز اقلك راي يالا بقى
علياء: اوك
دخلت اوضتها تغير هدومها وخرجت لابسة قميص نوم من اللي اشترناهم لونه اسود
3 قطع سنتيانة وكلوت وعليه زي قميص مخرم الكلوت رفيع والسنتيانة فتلة وضيقة
عشان تبين بزازها
اللون الاسود مع جسم علياء الابيض كانت تجنن
علياء: ايه رايك
انا : انتي روعة انتي اجمل بنت شوفتها يخربيت جمالك ايه جسمك ده الجسم ده
كان معايا على مدار 24 سنة وعمري ما شوفته وجوزك بكل سهولة يتمتع بيه علياء
انتي جملة اوي
وبدات اقرب ناحيتها
علياء: احمد اعقل بلاش جنون
انا : ده الجنون اني اسيبك وبعدين انتي بتقولي بقالك مدة مش مارستي
علياء: احمد انا فعلا محتاجة بس انت اخويا
انا مخلتهاش تكمل وبدات احضنها وابوسها
علياء : احمد بلاش بلاش
انا : علياء انا عايزك من زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
علياء متخفيش محدش حيعرف
وفعلا بدات مع كلامي وبوسي وتدليكي وتحسسي على جسمها تهيج
علياء: احمد هةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
بدات الحس بزازها حلمتها بدات تقف بدات تتاوه وتصرخ وانا بمسك بزازها وبحسس
على طيزها
ببوس رقبتها بلحس بلساني ودنها علياء بقيت في عاااااااااااااااالم تاني من
المتعة نيمتها على السرير بدات انزل ابوس والحس بزازها و بطنها وسرتها حطيط
ايدي على الرحم
ونزلت على كسها النااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااعم الابيض
بدات تصرخ اةةةةةةةةةةةةةةةة اهههههههههههههههه حححححححححححححححححححح
فففففففففففففففففففففففففففف
الحسه يا احمد الحس كسي
بدات الحس كسها وعلياء اختي بدات تصرخ جاااااااااااااااااااااامد
اهههههههههههههه اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةففففففففففففففففففففففففففف
ففففففففففففففففف جااااااااااااااااااااامد الحس جامد
زبي وقف قلعت بنطلوني وكلتي واخدنا وضع 69 وبدات تمص زبي وانا فضلت الحس
كسها قلتلها تعالي مش قادر عايز انيكك
وفعلا تفت على زبي وبدات تدعكه بايدها ومسكته وبدات تدخله كسها
ياااااااااااااااااااااااااااه حلمي بيتحقق زبي في كس علياء اختي انا مش
مصدق انا اسعد انسان في العالم
وبدات انكها وهي بحبك يا احمد بحبببببببببببك اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
فففففففففففففففففففف فوفوفوفوفوفو
جاااااااااااااااااااااااااااااامد نكني جامد كمااااااااااااااااااااان
اهههههههههههههههههههههههههه
جامد جامد حنزل جامد متقفش اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة علياء بترتعش
وعسلها بينزول على زبي
فضلت انكها مدة ربع ساعة نزلت خلالها 3 مرات وانا خلاص حنفجر طلعت زبي
وبدات انزل لبني على بطنها وهي دعكت جسمها بيه وحضنتها ونمنا وبعد ما صحينا
بصتلها وقلتلها انتي تجنني واخدتها في حضني بدات تبكي احمد ده غلط اللي
عملناه مش لازم نعمله تاني ارجوك مش لازم حد يعرف ومنعملش كده تاني ارجوك
يا احمد
علياء طارق جوزك مسافر بقاله شهر وانتي محتجاني وانا كمان محتاجلك احنا
معملناش حاجة غلط ده الغلط انك تبقي محرومة وتسكتي الغلط اني اكون قد***
ومعاكي وتحرمي نفسك من المتعة دي
علياء انتي جميلة حرام تحرمي نفسك وتحرميني من جسمك ده واوعدك محدش حيعرف خالص
بحبك يا احمد بحبك

فكرة واحدة على ”اخ واخته

  1. محمد العاشق قال:

    هاااااااااااى انا شاب مصر مقيم فى السعودية حالين الى تبغة علاقة جنسية فى سرية تامة تامة تامة تامة تامة انا ديمن منتظر الحريم والبنات على الجوال والاميل بتاعى وبنات وحريم وبس لو سمحتم لاكن انا ما بتاع رجال او شباب وما احد يتواصل معاية من الرجال خالص لو سمحتم وهذا الاميل بتاعى الى الحريم والبنات وبس رجال لالالالا والف لالالالالالا لو سمحتم medoandena@yahoo.com
    (meoanddena@skpe) 00966536547437 begin_of_the_skype_highlighting 00966536547437 مجاني end_of_the_skype_highlighting

أضف تعليق

إملأ الحقول أدناه بالمعلومات المناسبة أو إضغط على إحدى الأيقونات لتسجيل الدخول:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. تسجيل الخروج / تغيير )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. تسجيل الخروج / تغيير )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. تسجيل الخروج / تغيير )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. تسجيل الخروج / تغيير )

Connecting to %s

الزوار

Flag Counter

مع من تريد ان تقيم علاقة جنسية

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,641 other followers